Tripel R (Robbert Nijssen) voegt al bijna 25 jaar relevantie toe op het gebied van sales & category development binnen de FMCG. De laatste 10 jaar als zelfstandig ondernemer. Hij is een ervaren interim manager gespecialiseerd in turn around situaties. In lastige situaties voelt hij zich thuis om vanuit vertrouwen weer tractie te krijgen binnen teams en organisaties. Hij is een gecertificeerd Insights Discovery practitioner die uniek is met zijn theorie en praktijk ervaring. Daarnaast is hij ruim 10 jaar actief als vaste gastdocent aan de EFMI Business School www.efmi.nl
In diverse publicaties van vakbladen (Foodpersonality, FP works, Foodmagazine) is hij gevraagd om zijn visie te delen binnen de branche. In 2022 is de nieuwe editie voor het handboek Category Management uitgekomen. Hier staat het Tripel R model in opgenomen (pagina 192 - 193). Dit model is steeds meer gemeengoed bij het beoordelen van assortimenten binnen de FMCG. Inmiddels zijn er ruim 300 professionals die hiermee werken.
Via onderstaande link kunt u dit handboek kopen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/het-handboek-category-management-4e-herziene-druk-2022/9300000138807439/?suggestionType=featured_product